Ver Mensaje Individual
Antiguo 31-ago-2008, 05:01   #14
Compostelán
Senior Member
Member

Predeterminado Re: "A Taberna Lobellista" Unhas Estrellas???

Cita:
Empezado por irmandiño Ver Mensaje
Cajonaputa, unha hora e pico perdida pintando a mona, e pra iso saio con tanta presa de San Lázaro!!! Vaia panda de cómicos hoxe, que si a luz, que si o marcador e mañan inda por riba gratis, a min non é que me importe pero a xente que hoxe pagou a entrada halle de importar algo. En fin, mañá a ver como acaba todo e esperemos que entre a boliña que hoxe válgame por deus...
Pois a verdade eche de risa, para que imos a enganarnos (a outra opción eche chorar).
A verdade é que a solución de aplazalo era a única, pero vamos, que o de poñelo gratis sí que lle debe sentar ben de carallo aos non socios que pagaron a súa entrada. Supoño que será dificil facer outra cousa (moita xente, supoño, tirará a entrada o entrar o pabillón, valga a redundancia), pero vamos...
Total, que eu remato de chegar a casiña, mañá vou a ter resaca e dame que non vou ir o partido (non che son tan sacrificao). E mentres tanto, todo quisque vendoo, e de gratís. Que vamos a ver, se non vou e por que non quero, pero rabia da de carallo...
Cita:
Beber sí, pero un electricista en condicións non hai en Santiago...
É que esta é ciudad santa, e como tal santificamos non só o Domingo, senón todo o fin de semana... electricistas incluídos :P

PD: Todos menos eu, que son o pringado de turno que traballa un de cada dous sábados...